23948sdkhjf

International præmieregn til sjællandsk storcenter

Man siger, at hvad der sker i Vegas, bliver i Vegas. Det er dog ikke tilfældet for Rødovre Centrums marketingdirektør, Charlotte Andersen, som rigtig gerne vil fortælle om sin oplevelse i den amerikanske storby sidste uge.

I den internationale konkurrence ICSC Global Awards i Las Vegas blev det sjællandske storcenter hædret med en guld- og tre sølv-awards - i skarp konkurrence med andre store centre fra blandt andet Kina, Dubai og USA.

- Der ligger mange års hårdt arbejde bag og for at komme i mål med hele fire priser. Så stor tak til hele temaet i Rødovre Centrum, We Love Ads, Spasiba, og ikke mindst til familien og Centerforeningens bestyrelse for at være modige og tro på teamet, når vi endnu en gang dukker op med en sjov ide til en kampagne, siger en stolt Charlotte Andersen i en pressemeddelelse. 

Kampagnerne, der blev hædret, var blandt andet lavet i samarbejde med Girltalk, Nationalmuseet, Arken Museum for Moderne Kunst og Danmarks Underholdningsorkester. De fire prisvindende kampagner var Girltalk, Gold & Magic, We are live og Musicexpress.

- Vi skal ikke hvile på laurbærrene

Rødovre Centrum har flere gange vundet både danske, europæiske og internationale konkurrencer - også ICSC Global Awards. Men der er første gang, at centret hiver hele fire internationale priser med hjem fra Las Vegas på én gang.

- Det er fire af de bedste kampagner, vi har lavet. Men det siger jeg jo hvert år, og næste år er der nye kampagner, som slår benene væk under os og kryber helt ind i hjertet hos kunderne og medarbejderne. Den ultimative oplevelse er jo, at kunderne har taget oplevelser og viden med hjem, siger Charlotte Andersen.

Teamet er allerede trukket i arbejdstøjet igen, for den næste store kampagne og kundeoplevelser presser sig på i Rødovre Centrum. 

- Vi skal jo fortsætte med at overraske vores kunder og ikke hvile på laurbærrene, siger marketingdirektøren.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.205